HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Apró változások.

CFC117 2010.08.04. 23:52

 Sziasztok. Mint már tudjátok Theo visszatért nyaralásából így hamarosan a közös projektünk publikus lesz. :) És most következzen az igazi ok amiatt ezt a bejegyzést írtam. A Társoldalak, Videók, PL 10-11 fülön 3 változást láthattok. Az első az Angol bajnokság vagyis Premier League Tabellája, szerintem ezt nem kell magyaráznom, amint változás van a helyezések és a pontok között az itt a blogon is nyomon követhető lesz. A második az adott forduló mérkőzéseinek eredménye. A harmadik amit már kicsit részletesebben is ismertetnem kell az az England Premier League Gólok fül. Ez nagyából annyiból áll hogy miután lezajlott egy forduló és kialakultak a végeredmények minden forduló végén lesz 5 gól videó amelyek nekem a legjobban tetszettek . Kommentekben természetesen kijavíthattok ez csak amolyan kiegészítő szórakozás nektek a meccsek mellett :). Ennyi lett volna mára a blog változásairól szóló hír. :). .Szeretném megköszönni Theo barátomnak hogy Társoldalként szerepelhetek a Blogján ez nagyon megtisztelő. Remélem egyszer majd én is ennyire belejövök a videókészítésbe. Most már tényleg nem lesz több videó a közös projekt előtt. Várjátok meg azt. Sziasztok és jóéjt mindenkinek.

Van még egy negyedik változás is. egy átigazolási fül , itt azt nézhetitek meg hogy ebben a szezonban melyik játékos melyik klubból melyikbe igazolt :) Tervezek még több változást de erősen gondolkodok hogy mik legyenek azok. Azon is sokat gondolkoztam hogy Írásos játékteszteket is csinálok. De ehhez kell a ti véleményetek is hogy szeretnétek e vagy sem. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr32199696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.05. 10:52:19

nem vagyok akkora videós, hogy ez nagy megtiszteltetés legyen, de azért köszönöm :)

CFC117 2010.08.05. 13:21:15

De nekem az vagy és nincs mit :)

Szab15 2010.08.08. 22:28:55

Mikorra várható a közös videó????

CFC117 2010.08.08. 23:29:29

Hát ez a gépem szarsága bocsi hogy így fogalmazok de nagyon kiakasztott szóval emiatt csúszik. És nem csak ez hanem minden más videó is :(
süti beállítások módosítása