HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Update

CFC117 2010.08.22. 13:11

Sziasztok. A következő Fifa 10 meccs ha minden igaz holnap jön is :) A Gól videók Kedden jönnek miután a 2. Forduló is lezárul. Az új Írásos Játékteszt Szerintem csak úgy mint az új meccs holnap jön . Tehát ez a hét mozgalmas lesz a Blogon. Nézzetek be hátha frissül valami. És várjatok türelemmel. Üdv Chelsea 17. :) És hogy ne csak egy száraz bejegyzéssel jöjjek.

Fifa 11. Jó szórakozást :) 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr382238803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szab15 2010.08.22. 15:41:47

Hát én már gondolom h meik gól lesz a legszebb. Bale elképesztő gólt lőtt.

marci 10 2010.08.22. 16:51:24

Hogy maradt meg a videó itt.Mért nem egy kép és egy írás amire rá kell katintani?

CFC117 2010.08.22. 17:46:19

Nem értem mire célzol :D
süti beállítások módosítása