HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Még egy új rovat?

CFC117 2010.08.30. 23:18

Persze :D Itt az új rovat melynek címe : Adam Flake. Adam-et már sokan megismerhettétek a Theo's Blog-ról. Igen ő Theo Unokabátyja. Egy nagyon tehetséges fiú. Miben is tehetséges? Hát a különféle mix-ek elkészítésében. Nagyon jó és egyben hangulatos mix-eket szokott készíteni (ez saját tapasztalat). Ez a rovat annyiból állna hogy én videók formájában publikussá tenném Adam zenéit. Hiszen nekem is nagyon tetszik ez a fajta stílus és maguk a számai is. Tehát a Rovatok menüpont alatt katt. az Adam Flake rovatra és merüljetek el a zene csodálatos világában. Mára ennyi. Sziasztok.  Mind ezt persze Adam engedélyével :) Tehát nem loptam.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr832260300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása