HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

A Jövőre nézve...

CFC117 2010.09.05. 21:25

Sziasztok. Sok hallgatás után ismét itt vagyok. Elhatároztam magam hogy a Fifa 11 megjelenéséig Nem lesz több Fifa videó. Két okot is tudok mondani. Az első hogy a mikrofonom bemondta az unalmast. És mivel mostanában nem terveztem hogy újat veszek ezért körülbelül jövő hónap elején lesz meg az új mikrofon. A második pedig hogy egy vírusnak köszönhetően (tudjátok még a Theo projekt előtt) Eltűnt az összes Fifás mezem... cipőm... és friss keretem is.... :( Mivel nagyon nehezen találom meg a mezeket ezért ne haragudjatok de nincs kedvem ezzel pepecselni amikor lassan jön a következő Fifa amiben minden friss és üde. Viszont, az Írásos Játéktesztek és a Premier League dolgok Frissülni fognak. És küldhettek be videókat a Hét Mozdulata rovatba. El árulom hogy holnapra már van egy videó Dani 7-től :) Kérlek várjatok türelemmel és értsetek meg. Jóéjszakát mindenkinek és jó Blog nézegetést. Chelsea 17

Itt egy egész meccs a Fifa 11-ből :) Jó szórakozást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr882273886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása