HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Assassin's Creed II

CFC117 2010.08.09. 12:43

 Sziasztok. Itt van tehát az első Írásos játékteszt rész. A játék amit ma tesztelni fogok az nem más mint az Assassin's Creed II. Ezt a játékot kétszer játszottam végig Xbox 360-on és mind kétszer nagyon élveztem. A küldetések mellett a kedvenc mókám az őrökkel való kikezdés volt, és az utánna menekülős bujkálós rész. :) Na vágjunk is bele a saját "tapasztalatokba".

1. Kezdjük azzal ami szerintem mindenkit érdekel. Mivel másabb ez a játék mint a 2008-ban kiadott első rész. Hát személyes tapasztalatom szerint a történet is teljesen más a karakterünket is jobban megismerhetjük a játék elején nem csak úgy mint az elsőrészben hogy kapásból a történet közepébe csöppenünk. Ezio Auditorre egy nemes a játék elején, aki a mi főhösünk lesz. A játék elején csak sima emberként mászkálunk az utcán és a családunkat segítjük.

2. Folytassuk a másik nagyon fontos dologgal a történettel. Családunkat megtámadják és apánkat és testvérünket el hurcolják egy nagy torony tetejére... És ott megváltozik Minden... El mondja Apánk hogy a szobájában egy ládában van egy ruha. Igazából innen kezdődik el a bérgyilkosos rész. Amikor magunkra öltjük azt a fehér ruhát... Apánk és testvérünk felakasztását nem tudjuk megakadájozni így elhatározzuk hogy minden rossz ember meg fog fizetni a bűneiért. És szert teszünk egy barátra is. Aki új és új kütyükkel járul hozzá a sikereinkez. Ő Leonardo Da Vinci. A játék tehát annyiban nem változik az első résztől hogy ebben a részben is nagy embereket kell eltenni csendben lábalól.  5\4 . És ez csak azért nem kap full pontszámot mert a fő ellenfelek hiába másak mint az első részben igazából ugyanolyan a szituáció. Meg ölsz egy tucat őrt és utánna le döföd.

3. A grafika. Igazából úgy ahogy az első résznek is ennek a játéknak is gyönyörű a grafikája. Nagy terek és szinte minden kis pont kivan dolgozva az egész játékban, ezeket már csak a hatalmasra nyúló tornyok múlják felűl amikre öröm felmászni. A civil emberekbe is sok munkát fektettek a készítők. Így tehát a grafikára semmi rosszat nem lehet mondani. 5\5

4. A játékmenet. Igazából ez az egy olyan rész aminél tanácstalan vagyok. Nem igazán változott a harcrendszer az elsőrészhez képest. Igaz egy pár mozdulattal azért újították a repertoárt. A játékmenet szinesítése érdekében a ruhánkat változtathatjuk a megadott úgymond "ruhabolt" - nál. Ha már ez szóba esett akkor van egy olyan "fegyverbolt" féle üzlet. Itt különféle kardokat , késeket , és pengéket vásárolhatunk. Valamint páncélokat vásárolhatunk a testünk különböző részeire. Ebben a részben lehetőségünk lesz elutazni Velencébe ami mint tudjuk vízre épült. Itt aztán hajókázhatunk kedvünkre. Az utazást egy hajó teszi lehetővé . Nem kell megiedni ki fogja jelezni nekünk a térkép ha épp utaznunk kell :) Az érdekességek közé tartozik az is hogy az őrök lerázása érdekében lótyókat küldhetünk rájuk akiktől a nyáluk is csorogni kezd és inkábbrájuk fordítják a hangsújt . Emellett hívhatunk magunkal egy pár társat is. Akik méltó módon harcolnak a bajban az oldalunkon. És a pénzünkből egy rész el is szórhatunk ez is nagyon jól jön az őrök ellen.   5\5 . Jó szívvel azért a harcrendszer ennyit nem ront az élményen :)

5. Játék gépigénye: 

Minimum gépigény:

CPU Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
RAM 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7
VGA 256 MB DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (ATI RADEON X1950, HD 2000/3000/4000/5000 series, NVIDIA GeForce 7/8/9/100/200 series)
Op. rendszer Windows XP (32-64 bits) / Windows Vista (32-64 bits) / Windows 7 (32-64 bits)
DirectX DirectX 9.0
Merevlemez 8 GB
Hangkártya DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card
Optikai egys. DVD-ROM dual-layer drive
Internet kapcs. Szükséges

Ajánlott gépigény : 

CPU Intel Core 2 Duo E6700 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+ or better
RAM 2 GB Windows Xp / 3 GB Windows Vista
VGA GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 or better
Op. rendszer Windows® XP/Windows Vista® (only)
DirectX DirectX 9.0 or 10.0 libraries (included on disc)
Merevlemez 12 GB
Hangkártya 5.1 sound card
Optikai egys. Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
Internet kapcs.

Szükséges

 

Forrás : http://lokalhoszt.hu/index.php?lokal=gepigeny&jatek=151

Szerintem a gépigény is elfogadható bár amint már írtam én Xbox-on játszottam végig a játékot. Csak az első részét nyomtam PC-n.

Így Tehát zárásként annyit mondhatok el erről a játékról hogy mindenképpen megér egy próbát mert nagyon szórakoztató és izgalmas játék. a történet egyszerűen hibátlan. A játék tipikusan úgy ért véget mint aminek lesz folytatása és ha így lesz annak én nagyon fogok örülni hiszen mind két részt végigjátszottam és nem csalódtam. Nem akarok lelőni semmien poént így rátok hagyom a játék végigjátszását. Tehát most láthatjátok milyen kaliberű játéktesztekre gondoltam . Tervezek hosszabbat is természetesen. Remélem tetszett.

Itt egy pár kép és egy videó a kedvcsináláshoz. Sziasztok :)

 
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr152209376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi22 2010.08.10. 21:44:21

Jó kis cikk:D.Én is játszottam a vele nagyon jó játék:D

Am sztem legyen több játéktesz.Nameg még több meccs:D

CFC117 2010.08.10. 21:46:28

Örülök hogy tetszett. :)
Lesz igérem mind a kettőből elég . Csak a meccsekhez még helyre kell álítanom a gépem :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.10. 22:39:05

jó kis teszt, gratulálok :) a meccset meg én is várom :)

CFC117 2010.08.11. 11:55:04

Örülök hogy neked is tetszett :) Dolgozom rajta :)
süti beállítások módosítása