HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Chelsea 17 Fifa videók \1. rész\

CFC117 2010.06.23. 12:10

 Elkészültem :) Ma Franciaország - Argentína találkozó :) Remélem tetszeni fog. Vegyétek figyelembe hogy első videóm és kicsit izgultam.. :) Köszi a megértést . Üdv mindenkinek.

És így utólag is elnézést nem Heinze hanem Mexes :)  Mondtam hogy izgultam

És ha valaki meg nézi a meccset légyszi írjon hogy hogy tetszett és ha tetszett akkor jönnek a folytatások :) Üdv : Chelsea 17

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr942103447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.06.23. 23:03:31

Szerintem abszolút jó lett.Folytasd :D

CFC117 2010.06.24. 11:08:44

Köszönöm szépen :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.26. 12:12:20

nem tudom hova lett a másik meccsed, de ide is leírom :)
- a kommentálás picit darabos, sok az üresjárat
- kevés infot közölsz a játékosokról
- és ami nekem is a hibám, fújod a mikit :) ha ezen javítasz akk nem lesz itt gond :)

CFC117 2010.06.26. 12:19:15

@Je m'appelle Théo: Hát úgy gondoltam hogy ilyen rossz hanggal nem hagyom fenn és inkább neki álltam egy másik meccsnek :) És meg próbálok mindenen javítani. :)
süti beállítások módosítása