HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Új rovat? Igen.

CFC117 2010.08.28. 17:08

Sziasztok. Ki találtam egy új rovatot. A címe "A hét Fifa 10 mozdulata" ebben a rovatban minden héten lesz 1 videó egy gyönyörű cselről vagy akár egy gyönyörű  gólról. Lehet is beküldeni videót a : fifastreet22@citromail.hu  , email címre. Ehhez a rovathoz az ihletet Szabi 22 gyönyörű csel videója hozta meg.Tehát játszatok a Fifa 10-en akár Xbox-on akár PS2-őn ,PS3-on akár PC-n és vegyetek fel telefonnal vagy Frapsel különféle mozdulatokat , és küldjétek el e-mailben nekem :) A következő videóról annyit hogy a meccs felvétele már megvan. Már csak a kommentálást kell megcsinálni de szerintem ez csak jövő héten fog jönni. De viszont Írásos Játékteszt lesz a napokban. Ennyi lett volna mára Chelsea 17. Sziasztok.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr902254621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása