HTML

Rasta Fahree!

Indafotó képek

Chelsea 17 Blog

Sziasztok! Én Chelsea 17 vagyok. Ugyanolyan kommentálós videókat szeretnék készíteni mint az ötletgazda Theo.És még Írásos Játékteszteket és még egyéb finomságokat is szeretnék közzé tenni. :) Remélem tetszeni fog mindenkinek . Sziasztok. Elérhetőség : fifastreet22@citromail.hu

Indavideo

Utolsó kommentek

Új videó.

CFC117 2010.08.02. 17:17

Sziasztok. Holnap ha minden jól megy a Theoval tervezett videó előtt fel teszek még egy meccset. Igazából a meccs már fel van véve és össze is van vágva már csak a kommentálás hiányzik. Lesz itt 5 gól , 11-es, öngól és sok helyzet na és persze két jó csapat, na és persze egy hiba de erről majd a videóban  :) Várjátok meg a holnapot és meglátjátok :) Üdv mindenkinek.

 

Hamarosan kikerül a blogra az új meccs. Szerintem eddig ez sikerült a legjobban , habár elég sokat hibáztam a kommentálásnál. De remélem azért így is tetszeni fog a mérkőzés ebbe tényleg mindent bele adtam :) Már nem kell sokat várni. Chelsea 17

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cfc17.blog.hu/api/trackback/id/tr802193695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szab15 2010.08.03. 12:56:05

ÁÁÁÁ nembírom kivárni XD Nagyon várom!! :D

CFC117 2010.08.03. 13:10:28

Furcsán hangzik de örülök ennek :) Most konvertálja az indavideo mindjárt kinn lesz :):)
süti beállítások módosítása